Sinema izle , film izle : Cinetr

cinetr de sinema izle . Burada yüzlerce yerli ve yabancı filmi ücretsiz izleyin. indirmeden sinema izleme adresiniz.

Online sinema filmleri izleyebileceğiniz , indirmeden film izleyeceğiniz adresimize hoşgeldiniz. İyi seyirler
  • film izleme portalına hoşgeldiniz...

Ulak Filmi-Tamamını Izle-Sinema Izle

Posted by bilen kadın On 02:24 0 yorum

İzleyici Yorumu:Hayatımda du kadar çok etkilendiğim bi film daha olmadı gerçekten harikaydı Çağan IRMAK zaten harika konu tamiyle bir bütündü zaten kopukluk olmadan kendimi kaptırarak izledim oyuncularda tam yerine oturmuştu.
Benim için iyi film, onu izledikten sonra beni düşündürebilen filmdir. Bu filmi gerçekten çok beğendim. Onu çocuk ruhumla izleyip içimden kötülere ve kötülüklere yakındım. Hatta bazen onlara seyirci kalabilecek kadar zayıf olabildiğime de üzüldüm! Sonra aynı duyguları bir film de daha yaşamış olduğumu hatırladım. Yönetmenliğini Paul Haggis'in yaptığı, 2004 yılının en güzel filmi: 'Crash' tan bahsediyorum. Farkındaysanız insanlar çok etkilendikleri filmleri iyi anlatamazlar. Şu an ben de o durumdayım. Sadece çok beğendiğim başka bir filme benzetebiliyorum sizler için. İyi bir sinemasever zaten ne demek istediğimi şu ana dek anlamıştır! [br]Çağan Irmak'a,Türk Sinemasına kattığı 'Mustafa Hakkında Herşey', 'Babam Ve Oğlum' ve bu son filmi: 'Ulak' için teşekkürlerimi sunuyorum. Seni izlemeye devam edeceğiz...

0 Response for the "Ulak Filmi-Tamamını Izle-Sinema Izle"

Yorum Gönder

Cinema diziler

Search