Sinema izle , film izle : Cinetr

cinetr de sinema izle . Burada yüzlerce yerli ve yabancı filmi ücretsiz izleyin. indirmeden sinema izleme adresiniz.

Online sinema filmleri izleyebileceğiniz , indirmeden film izleyeceğiniz adresimize hoşgeldiniz. İyi seyirler
  • film izleme portalına hoşgeldiniz...

Halka - The Ring

Posted by bilen kadın On 13:27 0 yorum

Japonların yaptığı korku filmleri gerçekten insanları korkudan götürecek kadar iyi oluyor ama eksikleri şu ki oyunculuk yok bu yüzden o filmlerin uyarlaması güzel oluyor çünkü kurgu güzel beni gerçekten korkutmıştu bu film her korku severin kesinlikle izlemesi gereken bir film olduğu kanısındayım.
bir video kaset-video kasette izlenen şeyler ve o şeylerin gizemi-ölümler ve ölümlerde ki gizem-7 gün ile sınırlı tutulması ki gerilimi arttırıyor-filmin ana karakterinin kadın olması ve küçük bir çocuğunun olması zekiceydi.Korku filmlerini çok seviyorum ve kan,vahşet ve benzeri şeyler yoksa da benim için zaten kocaman bir artıdır o film.Şimdi,buraya kadar herşey benim için gayet güzel.Ancak filmde resmen,(sansür) içinden garip birşey çıkıyor :)) ve garip bir emekleme hareketi suretiylen de sana doğru geliyor o garip şey :)) çok korku-gerilim filmi izledim ve fakat daha önce böylesi bir şey neden düşünülmemiş diye de çok güldüm,bence harika bir fikirdi,üstelikde oldukça da ürkünçtü ! ben filmi çok beğenmiş ve sevmiştim.özellikle Naomi Watts ve David Dorfman'ın oyunculuklarını da çok başarılı bulmuştum.









0 Response for the "Halka - The Ring"

Yorum Gönder

Cinema diziler

Search