Sinema izle , film izle : Cinetr

cinetr de sinema izle . Burada yüzlerce yerli ve yabancı filmi ücretsiz izleyin. indirmeden sinema izleme adresiniz.

Online sinema filmleri izleyebileceğiniz , indirmeden film izleyeceğiniz adresimize hoşgeldiniz. İyi seyirler
  • film izleme portalına hoşgeldiniz...

Watchmen

Posted by bilen kadın On 15:19 0 yorum

Bu filmi ilk seferde izleyemedim, acayip uykum geldi ve uyumayı tercih ettim lakin yinede bir sinema tutkunu olarak ertesi gece tekrar oturdum başına, filme ikinci bir şans tanımak için tekrar baştan aldım.. çok az ama güzel aksiyon sahneleri, güzel görüntü ve ses efektleri vardı ama tüm bunlara rağmen bir türlü tat alamadım.. ((baykuş bakışlı uçan aracı çok sevdim ama)) çok donuk bir yapıt olmuş bence.. uyumayı tercih ederim.. :D

izlemek isteyenlere iyi seyirler..




DISK II



DISK III



DISK IV



DISK V



DISK VI

0 Response for the "Watchmen"

Yorum Gönder

Cinema diziler

Search