Sinema izle , film izle : Cinetr

cinetr de sinema izle . Burada yüzlerce yerli ve yabancı filmi ücretsiz izleyin. indirmeden sinema izleme adresiniz.

Online sinema filmleri izleyebileceğiniz , indirmeden film izleyeceğiniz adresimize hoşgeldiniz. İyi seyirler
  • film izleme portalına hoşgeldiniz...

Testere 4 - The Saw 4

Posted by bilen kadın On 12:22 0 yorum

ilk 3 filmin hastası olduktan sonra 4 ün geldiğinin haberini aldığımda pek sevinmedim. Saçmalarlar artık john öldü amanda öldü ne yapabilirler ki diye düşündüm. Ama bi yanımda merak ediyodu. Filmde yine serinin her bölümünde olduğu gibi şiddet kat sayısı arttmıştı. Yine kurgu gayet iyiydi. Önceki filmlerle olan bağlantısı da güzeldi. Ama ilk 3 filmdeki kadar etkilemedi beni bu bağlantılar. Artık yeni bi konu bulamıyorlar da önceki filmlerin altını kazarak yeni film çıkarıyorlar gibi olmuştu çünkü. Ama yine de filmin başından sonuna kadar bi heyecan ve gerilim havası bırakmıyordu insanı. zaten o da olmasa testere nin bi anlamı kalmazdı. Ama ben yine de keşke üçleme olarak kalsa diyorum.








0 Response for the "Testere 4 - The Saw 4"

Yorum Gönder

Cinema diziler

Search