Sinema izle , film izle : Cinetr

cinetr de sinema izle . Burada yüzlerce yerli ve yabancı filmi ücretsiz izleyin. indirmeden sinema izleme adresiniz.

Online sinema filmleri izleyebileceğiniz , indirmeden film izleyeceğiniz adresimize hoşgeldiniz. İyi seyirler
  • film izleme portalına hoşgeldiniz...

Organize Işler - Filmi izle

Posted by bilen kadın On 12:10 0 yorum

Ben Yılmaz Erdoğan'ı kesinlikle büyük bir hayranlıkla kutluyorum. Benim sıtkınlıkla izlediğim son 10 yılın türk sineması filmlerini bir kenara bırakıp gerçekten müthiş bir çalışma örneği göstererek muazzam bir yapıta imza atmış. Özellikle sinemalarda izlenmesi için scoop ekran formatını da gördüğümde şaşırdım. İşte yav dedim. Neden kimse bizim sinemamızda bu formatta film çekmiyor diye habire dövünüp duruyordum ama Yılmaz Erdoğan en sonunda bu işin başlangıcını yapmış ve büyük bir zevkle bu filmi izledim. Bu filmden sonra Osmanlı Cumhuriyeti, Ulak, Beyaz Melek ve Issız Adam gibi scoop sinemaskop formatında filmler türemeye başladı. Bravo diyorum.











Organize İsler Filmi 2.Kısım İzle



0 Response for the "Organize Işler - Filmi izle"

Yorum Gönder

Cinema diziler

Search