Sinema izle , film izle : Cinetr

cinetr de sinema izle . Burada yüzlerce yerli ve yabancı filmi ücretsiz izleyin. indirmeden sinema izleme adresiniz.

Online sinema filmleri izleyebileceğiniz , indirmeden film izleyeceğiniz adresimize hoşgeldiniz. İyi seyirler
  • film izleme portalına hoşgeldiniz...

Transformers 2 Online filmi izle

Posted by bilen kadın On 07:05 1 yorum

Yaz filmlerinden terminatör kurtuluştan sonraki en iyi film diyebilirim.Bu kadar saçma sapan filmlerin rasında iyi bu film vizyona girmiş diyorum.İnanılması güç ama gerçekleştirilmiş onca güzel sahneler efektler çok iyiydi bence.
Arkadaşlar,Tek kelimeyle muhteşem bir film...Bu film için ayırdığım 3 saate yakın zamanın her saniyesine değdi diyebilirim...Ben aslında film kadar müziklerine de hasta oldum...Steve Jablonsky yapıor müziklerini...adam kesinlikle aşmış...İlk Transformers'ın da müzikleri O'na aitti.Aynı zamanda Ada filminin müzikleri de...Gelelim tekrar filme; ben bir an olsun sıkılmadım...Ama sinema salonundayken üzüldüğüm olay, koskoca salonda sadece iki elin parmakları kadar sinemaseverin olmasıydı.Yazık diorum...Bu filmin tadını sinema atmosferinde çıkaramayanlar neler kaçırdığınızı bilseniz çok üzülürdünüz...Herkese iyi seyirler..






















1 Response for the "Transformers 2 Online filmi izle"

  1. Adsız says:

    FİLMİN SONU NERDEEEE

Yorum Gönder

Cinema diziler

Search